15 Nisan 2012 Pazar

Homeros konusu ertelendi. Burası İzmir Kitap Fuarı. Doğan Hızlan, gizemli bir düş gibi hayranlarıyla geldi.

Dün işte İzmir! İzmir Kitap Fuarı ve ben. Kazananlarla yitirenlerin kabus yaşadıkları kent, diye İzmir’den seslendim. Ardından gizemli bir düş önerdim! Homeros dedim!

'Sizler düşünedurun, ben yağmurla çıkıp geldim. İzmir üzerine bir şeyler de ben söyleyeceğim bu on gün içinde. Yarın başka bir açıdan göreceğim İzmir'i. İlginç bir şey oldu.Ben Homeros üzerine düşündüğüm sırada tanınmış bir tanışım, bir meslektaşım iyi gazeteci, edebiyatın şövalyesi Doğan Hızlan, gizemli bir düş gibi hayranlarıyla geldi.

Yağmur dışarıda salkım saçak devam ediyordu. Yağmurla gelen adam gibi Doğan Hızlan hayranlarını ardında toplayarak gitti. İzmirli Homeros konusu doğal olarak ertelendi.İzmir bir kent olarak öne geçti. Basmane denilen semt, Fuar alanı ile iç içe. Hemen iki adım ötede oteller zinciri, her bütçeye ve zevke ses ve yanıt veren oteller ve aşhaneler buradadır.

Üçüncü ve son görsellik olarak sunduğum ünlü Basmane Gar binası yüz yılı aşkın saçı sakalı ile huzur için burada yaşıyor.

Sevgi, içtenlik...

Tekin SonMez, 15 Nisan 2012, İzmir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder